Wat zijn de lessen van Corona in Gouda

Ledenraadpleging mei-2020
  • De verspreiding van het Coronavirus is snel gegaan. In enkele weken heeft het veel burgers in veel landen besmet, velen zijn helaas gestorven. Ook bij ons in Gouda. Op de eerste plaats is er het persoonlijk leed, door ziekte overlijden van geliefden of naasten. Ons medeleven gaat uit naar degenen die dit meemaken. We hopen natuurlijk dat u niet ziek bent geworden. En als dat wel zo is dat u/je ervan zult herstellen: hou vol! Met deze Twitter-achtige (140k) ledenraadpleging wil D66-Gouda vragen wat u is opgevallen bij deze uitbraak: wat kunnen we leren? Graag suggesties en tips wat beter had gekund en wat we beter zouden kunnen regelen als we naar de toekomst kijken. Suggesties op korte termijn in Gouda, maar graag ook ideeën hoe we op lange termijn beter weerbaar tegen dit soort gebeurtenissen kunnen worden.
  • Waar maakt u zich op dit moment in Gouda zorgen over? (gezondheid, hulp, familie, contact, werk, inkomen, school, stress, enz)
  • Waar moet u zijn voor welke informatie? Krijgt u via de media en internet de actuele informatie en contacten met betrekking tot Corona in Gouda?
  • Hoe beoordeelt u de maatregelen (streng of soepel) en welke onderwerpen zijn voor u belangrijk bij het inrichten van de zogenaamde anderhalve meter samenleving? Wat zou D66 als eerste op de agenda moeten zetten?
  • Zijn er dingen te leren die positief uitwerken of kansen bieden voor Gouda in de toekomst?
  • Bovenstaande vragen zijn algemeen en gericht op Gouda en de positie die D66 in de gemeenteraad kan innemen. Wat kan er nog meer of anders? Graag uw creativiteit en ideeën!
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Laatst gewijzigd op 6 mei 2020