maandag 29 april 2019

D66 Gouda loopt mee met Samenloop voor Hoop, 21 en 22 juni

Op 21 en 22 juni vindt in Gouda een groot evenement plaats, dat in het teken staat van de strijd tegen kanker. De Samenloop voor Hoop is een estafette-wandeling van maar liefst 24 uur. Met dit evenement wordt geld bijeengebracht voor KWF Kankerbestrijding, maar het is tegelijkertijd een evenement dat mensen verbindt. In ieders omgeving komt de ziekte voor.
De Samenloop wordt aangekleed met gezelligheid. Op vrijdag 21 en zaterdag 22 juni wordt het Sluiseiland in Gouda omgetoverd tot een evenementenlocatie, waar wordt gelopen, maar waar ook ruimte is voor andere soorten van ontspanning en samenzijn. Zo zal er een groot podium worden neergezet waarop een keur aan artiesten zal optreden.
D66 Gouda doet mee met een team van lopers. We lopen voor het KWF en om te laten zien dat D66  het belangrijk vindt dat dit evenement in de “Evenementenstad van het Jaar” een succes wordt. Om onze deelname echt succesvol te maken zijn we nog op zoek naar ondersteuning voor ons team.

In volgorde van belangrijkheid hebben we behoefte aan:

• Lopers die een aantal uren met ons meewandelen. Hoe groter het team hoe beter, daarmee ontlasten we de andere lopers en hebben we de mogelijkheid om samen te lopen.
  • Sponsors die een bijdrage leveren aan het goede doel. Iedere bijdrage is welkom en kan gedaan worden via de website van Samenloop.
  • Aanmoedigingen tijdens het evenement. Natuurlijk kunnen ook de lopers van D66 niet zonder de broodnodige ondersteuning.

Inschrijvingen en bijdragen via de website van Samenloop voor Hoop Groene Hart. We zijn team 6, D66 Gouda en Omstreken. Meer informatie over het evenement is te vinden op: www.samenloopvoorhoop.nl/groenehart

Voor meer informatie over het team:

Evert Bobeldijk, evert.bobeldijk@gouda.nl

Wouter Enderink, wouter@enderink.net