vrijdag 9 februari 2018

(D)66+ sponsorgeld voor AV Gouda

Het is inmiddels bekend, de materiaalopslag van atletiekvereniging AV Gouda is rond de jaarwisseling in vlammen opgegaan. Eerder heeft D66 al bijgedragen door te helpen bij het schoonmaken van de stootkogels.

Sponsorloop
Vandaag loopt onze wethouder Thierry van Vugt mee met de door AV Gouda georganiseerde sponsorloop. Het bestuur, de raadsleden en onze kandidaat-raadsleden sponsoren Thierry voor in totaal € 125,00.

Het was geen uitgelezen hardloopweer. Het sneeuwde en de baan was daardoor glad. Het was zo koud als toeschouwer dat we lekker meebewogen op de muziek die de DJ draaide. Thierry draaide ondertussen lekker zijn rondjes.

Na afloop overhandigden we onze symbolische €66+ cheque aan het bestuur van de AV Gouda. Maria ten Tusscher heeft daar echt haar best op gedaan. Hartelijk dank aan Marianka Peters voor het maken van de gave foto.

D66 draagt de atletiekvereniging een warm hart toe. Zij is één van de koplopers als het gaat om een vereniging die tot het uiterste gaat om eerst te kijken welke mogelijkheden zij zelf hebben, voordat er ondersteuning wordt gezocht bij de gemeente. AV Gouda is wat D66 betreft een schoolvoorbeeld door ons voorgestane sportief ondernemerschap.

Help AV Gouda uit de brand
De sponsorloop begon met een vliegende start!
Als u zelf ook AV Gouda wilt helpen om deze tegenslag te overwinnen, dan kunt u uw bijdrage storten op NL06 INGB 0002968306 t.n.v. Atletiekvereniging Gouda.