zondag 21 februari 2010

Verkiezingsavond 3 maart Stadswinkel Buyternerf

– Persbericht van de gemeente Gouda –

Op woensdag 3 maart 2010 zijn de Gemeenteraadsverkiezingen. Direct na het sluiten van de stembureaus worden de stemmen geteld. Graag nodigen wij u uit om bij de verkiezingsavond en de presentatie van de voorlopige uitslagen aanwezig te zijn. U bent op 3 maart van harte welkom vanaf 21.00 uur in de Stadswinkel, Klein Amerika 20.

3 maart: Het programma van de verkiezingsavond: (De volgende tijden zijn richttijden)

21.00 uur –    Ontvangst met koffie

21.15 uur –    Opening Burgemeester

22.30 uur –    Tussentijdse uitslag

00.15 uur –    Voorlopige uitslag per partij

00.30 uur –    Einde verkiezingsavond

Wilt u aanwezig zijn tijdens de verkiezingsavond?

Meldt u zich dan voor 25 februari aan via 0182 – 58 91 91, zodat wij eventuele benodigde voorzieningen voor u kunnen treffen.

De uitgebreide voorlopige uitslag op 4 maart?

Omdat we dit jaar handmatig tellen is het goed mogelijk dat er rond 00.30 uur nog geen uitgebreide voorlopige einduitslag bekend is. Daarom ontvangt u op donderdagochtend 4 maart een persbericht met de uitgebreide voorlopige uitslag. Hierin staan de uitslagen per partij en per kandidaat. Tussen 12.00 en 13.00 uur is het mogelijk om de burgemeester te interviewen. Dit kan telefonisch of persoonlijk.

Bent u geïnteresseerd in het stellen van vragen aan de burgemeester over de gemeenteraadsverkiezingen?

Meldt u zich dan vóór 25 februari aan via 0182 – 58 91 91. Dan laten we u zo spoedig mogelijk het tijdstip van het interview weten. Afhankelijk van de belangstelling hiervoor, schatten wij in dat het interview 10 minuten in beslag kan nemen.

– einde bericht –