donderdag 14 januari 2010

Sterke groei in ledental bij D66 Gouda

In Gouda is het aantal mensen dat voor D66 kiest altijd al hoger dan het landelijk gemiddelde. Zowel in goede als in minder goede tijden. Dat vertaald zich ook in het aantal leden dat actief is voor D66 in Gouda. En nu, bij een groeiende populariteit, ook in een groeiend aantal leden. Met een groei van ruim 30% in enkele weken tijd, gaat de betrokkenheid van de leden dus verder dan het vakje op een stembiljet. Het versterken van de betrokkenheid is ook 1 van de speerpunten van D66, dus dat komt goed uit. Met het groeiend aantal leden kan D66 Gouda ook steeds meer mensen bereiken en daarmee ook bij de niet leden de betrokkenheid vergroten. Kortom: de groei van het ledental is goed voor Gouda en goed voor D66. Heb t u interesse in een nadere kennismaking? Neemt u dan contact op met 1 van onze leden via het item "wie, wat,waar" op deze site. Natuurlijk kunt ook ook direct kiezen voor "lid worden van D66". En in Gouda bestaat de mogelijkheid voor een lokaal lidmaatschap. Kiest u voor D66, dan kiest u voor betrokkenheid. Welkom bij het team.